środa, 18 września 2013

Mimo wszystko do przodu!

W poniedziałek,16 września br, punktualnie o 10.00rozpoczął się przemarsz   różnej maści i zawodów osób  po trasie rond turbinowych w Rudzie Ślaskiej w ciągu ulicy 1-go Maja. Z  boków asystowali zainteresowani mieszkańcy Karmańskiego (i nie tylko), których też było sporo.
Kilkanaście minut później przecięta została wstęga przez panią wicemarszałek sejmiku woj.śląskiego  oraz przez panią prezydent Rudy Ślaskiej.
Mnie jako jedynemu zresztą przedstawicielowi Rady Miasta (widocznie inni radni nie mieli czasu) przypadła rola obserwatora.  Wcześniej na froncie tej inwestycji było już spotkanie grupy roboczej w dniu 12 września br. ,w którym również jako jedyny z RM brałem udział.Na tym spotkaniu ustalano ostatnie szczegóły do wykonania oraz kwestie związane z usunięciem drobnych usterek technicznych. W przeciwieństwie zatem do innych znalazłem na tyle czasu by tam być. Inwestycji tej zresztą "towarzyszę" od samego początku bo uważam, że trasa N-S to priorytetowa inwestycja w mieście.Bardzo ważna i potrzebna i bez kozery
 zatem rudzianie w tej materii oczekują od władz wojewódzkich przyznania dotacji pomocowych czyli dofinansowania z funduszy europejskich! Zobaczymy zatem czy polityka weźmie górę nad zdrowym rozsądkiem.
W tym otwarciu to brałem udział nijako w trzech osobach: po pierwsze jako mieszkaniec, po drugie jako kierowca a po trzecie jako radny.
Ale to ,że byłem obecny a inni nie to moja dodatkowa satysfakcja.Życzę zatem wszystkim,którzy będą
 z tych rond turbinowych korzystać wyłącznie samego zadowolenia i przyjemnego przejazdu.
26 września ma zostać otwarty Kaufland, który graniczy z tymi rondami a więc zapraszam na Karmańskie!
Mamy nawet na Karmańskim plac Czerwony jakby ktoś nie wiedział.
 Dokładnie nazywa się Plac Czerwona Torebka co mnie trochę dziwi bo nie pamiętam by Rada Miasta podejmowała uchwałę o tej nazwie?

Brak komentarzy: